در حال بارگذاری

کرمان، خیابان شریعتی ۲۰، جنب کلانتری ۱۱

034-32260001-2

info@karvanica.com

سوئیت‌های بوتیک هتل کاروانیکا کرمان

هر یک از حجره‌های بوتیک هتل کاروانیکا، پرچم‌دار اتاقی ایرانی است با چیدمانی الهام گرفته از دوران نئوکلاسیک قرن 18. استفاده از متریال‌هایی ساخته شده از چوب راش که گرما و صمیمیت و راحتی بی‌نظیری به فضای هر یک از اتاق‌ها می‌بخشند. همراه با شیشه‌های رنگی که با طلوع هر صبح، اتاق‌ها را لب‌ریز از رویا و رنگین‌کمان می‌سازند.

هر یک از 57 اتاق هتل کاروانیکا از تمامی امکانات اقامتی و رفاهی برخوردارند زیرا هدف ما رقم زدن تجربه‌ای بی‌نظیر و تکرار نشدنی برای شماست.

سرای مشتاق یک تخته (Single Room)

زیر طاق این حجره از بوتیک هتل کاروانیکا کرمان، فضایی است لبریز از آسودگی و آرامش. اتاقی که با اوج هنر شیشه‌گری دوران صفویه روشن می‌شود. خیالی آسوده به راحتی تختی نرم و تک نفره؛ با چیدمانی برگرفته از هنر چیپندل (Chippendale) که روحی تازه را به سرای مشتاق می‌بخشد. از امکانات این اتاق فوق‌العاده زیبا و راحت می‌توان موارد زیر را برشمرد:

امکانات

رزرو سرای مشتاق یک تخته در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود. 

سرای مشتاق دو تخته دبل (Double Room)

می‌توان در هر کنج‌اش نظاره‌گر ردی از تاریخ بود. تصور کنید روی صندلی بنشینید که خود وام‌دار بخشی از انقلاب هنری است و چشم بدوزید به حیاط کاروانسرایی که زمانی آمدورفت‌های بسیاری داشت و مرکز اخبار شهر بود. داستان‌ها می‌توان به تصویر کشید. اقامت در اتاق سرای مشتاق بوتیک هتل کاروانیکا به زیبایی رویا و به شیرینی واقعیت است. از جمله خدمات و امکاناتی که علاوه بر اقامت راحت و دل‌انگیز در این هتل تجربه خواهید کرد عبارتند از: 

امکانات

اندازه این اتاق زیبا 31 متر است و رزرو سرای مشتاق دو تخته دبل در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سرای مشتاق دو تخته توئین(Twin Room)

شبانگاه با رقص نورها میان شیشه‌های لوستر قدیمی سقف گنبدی این اتاق، شاهد شکوه برآمده از 150 سال تاریخ خواهید بود. در سرای مشتاق دو تخته توئین هتل کاروانیکا کرمان، ارمغان حضورتان، راحتی و آسودگی خواهد بود. اتاقی زیبا و ایرانی با دو تخت یک تخته همراه با چیدمانی کاربردی که راحتی استفاده از این اتاق را چند برابر کرده است. آنچه برای اقامت شما در این حجره‌ی زیبا فراهم شده شامل موارد زیر می‌شود:

امکانات

رزرو سرای مشتاق دو تخته توئین در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سوئیت گنجعلی خان

در سوئیت گنجعلی خان هتل کاوانیکا، تاریخ از درگاهی آغاز می‌شود. قدم گذاشتن زیر سایه مُقَرنَس‌هایی که رنگ کهنگی به خود گرفته‌اند. استراحت زیر قوس‌های طاقی که روزگارها گذرانده و همچنان داستان‌سرای تجربه‌های سرشار از رضایت شماست. سوئیتی همراه با یک تخت دو نفره و تمامی امکانات اقامتی. از جمله امکانات این سوئیت، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

امکانات

رزرو سوئیت گنجعلی خان در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سوئیت لاله خاتون (Emperial)

سوئیت لاله خاتون بوتیک هتل کاروانیکا، سوئیتی مدرن و ایرانی است که اقامتی همراه با افتخار و لبخند را برایتان به همراه خواهد داشت. سوئیتی مناسب خانواده و دوستان با ظرفیت 8 نفر، 2 تخت دو نفره و 4 تخت یک نفره. این سوئیت دارای سه اتاق خواب و یک هال است که با مبلمان منبت‌کاری شده، تلویزیون LCD و تابلوهای ایرانی و سنتی چیدمان شده و فضای مطلوبی را برای گفت‌وگویی خاطره‌انگیز و صمیمی ایجاد کرده‌اند. علاوه بر این، با رزرو این اتاق، مهمانان می‌توانند غذای خود را در سوئیت میل کنند. از دیگر امکانات این سوئیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات

رزرو سوئیت لاله خاتون در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سوئیت بی‌بی خاتون (Royal)

کاروانسراهای بسیاری بازسازی شدند و امروزه به عنوان هتل مشغول ارائه خدمات اقامتی و رفاهی هستند اما هیچ یک حس‌ و حال بوتیک هتل کاروانیکا را ندارند. اقامت در سوئیت بی‌بی خاتون پیشینه‌ای قدیمی دارد؛ بیش از 150 سال! آنچه تجربه خواهید کرد منحصربه‌فرد است. سوئیتی ایرانی به جا مانده از کهن دیار که همچنان با تمامی المان‌های اصیل و ایرانی، شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است.

این سوئیت منحصربه‌فرد دارای 1 تخت دو نفره و 2 تخت تک نفره است و در مجموع گنجایش آن به 4 نفر می‌رسد. بهر‌ه‌گیری از مبلمان چیپندل (Chippendale) در چیدمان سوئیت بی‌بی خاتون بوتیک هتل کاروانیکا، جلوه‌ای بی‌نظیر و با اصالت به این سوئیت بخشیده است. قرار دادن میز غذاخوری در سوئیت این امکان را به مهمانان می‌دهد تا غذای خود را در اتاق میل کنند. از دیگر امکانات این سوئیت می‌توان موارد زیر را نام برد:

امکانات

رزرو سوئیت بی‌بی خاتون در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سبد خرید فروشگاه