در حال بارگذاری

کرمان، خیابان شریعتی ۲۰، جنب کلانتری ۱۱

034-32260001-2

info@karvanica.com

اتاق‌های بوتیک هتل کاروانیکا کرمان

هر یک از حجره‌های بوتیک هتل کاروانیکا، پرچم‌دار اتاقی ایرانی است با چیدمانی الهام گرفته از دوران نئوکلاسیک قرن 18. استفاده از متریال‌هایی ساخته شده از چوب راش که گرما و صمیمیت و راحتی بی‌نظیری به فضای هر یک از اتاق‌ها می‌بخشند. همراه با شیشه‌های رنگی که با طلوع هر صبح، اتاق‌ها را لب‌ریز از رویا و رنگین‌کمان می‌سازند.

هر یک از 57 اتاق هتل کاروانیکا از تمامی امکانات اقامتی و رفاهی برخوردارند زیرا هدف ما رقم زدن تجربه‌ای بی‌نظیر و تکرار نشدنی برای شماست.

اتاق کانکت (Connecting Room)

اتاق کانکت بوتیک هتل کاروانیکا، اتاقی است مناسب جمع‌های خانواده و دوستانه. اتاقی 5 نفره که دربرگیرنده‌ی 2 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره است. اتاقی زیبا با چیدمانی فوق‌العاده چشم‌نواز. این اتاق از طریق در و دیواره از یکدیگر جدا شده و فضایی خصوصی را ایجاد کرده‌اند. تمامی چیدمان اتاق کانکت برگرفته از المان‌های طراحی و دکوراسیون ایرانی است که محیطی مطلوب و خواستنی را خلق کرده است. یکی از ویژگی‌های تمایز بخش این اتاق، نشیمن راحت و دل‌چسب آن است که سبب می‌شود اوقات خوش و شیرینی را در جمع دوستان یا خانواده تجربه کنید. از جمله خدمات و ویژگی‌های این اتاق عبارت‌اند از:

امکانات

رزرو اتاق کانکت در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

اتاق‌های 3 و 4 تخته سرای وکیل

اتاق‌هایی با رنگ‌های فیروزه‌ای و قرمز ایرانی با چشم‌اندازی زیبا از کاشی‌کاری‌های ظریف و کهن از کاروانسرایی که زمانی مملو از هیاهو و پویایی بود. و آنچه از امروزش مانده جز آرامش و آسایش و خاطره‌ای تکرار نشدنی نیست. چیدمان و طراحی داخلی این حجره‌ها خیره‌کننده‌اند و احساس خوشایندی را برایتان رقم خواهد زد. کیفیت و نقش ایرانی در هر یک از اجزای اتاق‌های 3 و 4 تخته سرای وکیل بوتیک هتل کاروانیکا دیده می‌شود. این اتاق‌ها دارای 1 تخت دو نفره و با توجه به گنجایش هر یک، دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره هستند. از دیگر امکانات و تجهیزات این اتاق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات

رزرو هر یک از این اتاق‌ها در بوتیک هتل کاروانیکا همراه با صرف صبحانه خواهد بود.  

سبد خرید فروشگاه