رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان

امروز می‌خوام تو این مقاله درباره‌ی رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان براتون صحبت کنم. پس با من همراه باشید تا با اتاق‌های یک هتل سنتی لوکس و رزرو آنلاینشون آشنا بشیم.

احتمالا تا حالا اسم هتل کاروانیکا به گوشتون خورده باشه اگر هم تا حالا نشنیدید توضیحی مختصر درباره این هتل بهتون میدم تا اطلاعات بیشتری دربارش به دست بیارید. این هتل تا قبل از بهره برداری و بازسازی به وسیله‌ی هلدینگ بین المللی رکسان، به کاروانسرای وکیل کرمان معروف بود که قدمت اون به سال 1244 بر میگرده. همچنین موقعیت مکانی بسیار خوبی هم داره و تو بافت تاریخی شهر کرمانه، همچنین نزدیک به بازار اصلی ساخته شده. حالا که کمی با این هتل آشنا شدید تو ادامه‌ی مطلب با اتاق‌های سنتی هتل کاروانیکا و فضای خاص داخلی اون آشنا میشید و همچنین بهتون نشون میدم که چجوری بتونید اتاق‌های این هتل سنتی رو تو کمترین زمان ممکن به صورت اینرنتی رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان - هتل کاروانیکا

زیباترین اتاق‌های سنتی برای اقامت در کرمان

در رابطه با رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان، اتاق‌های هتل کاروانیکا با بافتی تاریخی و تجهیزات مدرن و همینطور با ارائه‌ی کامل‌ترین خدمات، آماده‌ی میزبانی از مسافرهای گرامی هستن. این هتل دو طبقه، اتاق‌های اختصاصی هم داره که با رزرو این اتاق‌ها بدون شک جذب معماری خارق العاده‌ی ایرانی اون‌ها میشید. هنر ایرانی و شکوه تاریخی این اتاق‌ها به خوبی آشکاره و نگاه‌ها رو به خودش خیره میکنه. برای آشنایی بیشتر با اتاق‌های این مجموعه میتونید به وب‌سایت هتل کاروانیکا مراجعه کنید تا از امکانات، تجهیزات و … با خبر بشید.

انواع اتاق‌های هتل کاروانیکا با امکانات ویژه

اتاق های هتل کاروانیکا با طراحی سنتی و تجهیزات مدرن، فضای زیبا و باشکوهی را با 57 اتاق و 152 تخت برای مهمون‌ها فراهم کرده . گروه رکسان سعی کرده تا با ساخت هتل کاروانیکا تو کرمان بتونه در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری، بهترین خدمات رو به مسافرها ارائه بده. با این حال شما میتونید به همراه خانواده خودتون تو هر کدوم از اتاق‌های هتل کاروانیکا اقامت داشته باشید. بعضی از این اتاق‌ها عبارتند از:

  • اتاق‌های کانکت (ظرفیت پنج نفره)
  • سرای مشتاق یک تخته(ظرفیت یک نفره)
  • سرای مشتاق دو تخته دبل(ظرفیت دو نفر)
  • سرای مشتاق دو تخته توئین(ظرفیت دو نفر)
  • سوئیت لاله خاتون(ظرفیت هشت نفر)
  • و …

همچنین بعضی از امکانات اتاق‌ها هم به شرح زیر هستن:

  • امکاناتی مثل روم سرویس 24 ساعته
  • بوفه صبحانه و سرویس روزانه چای و قهوه رایگان
  • اینترنت پرسرعت و رایگان
  • پارکینگ اختصاصی
  • باشگاه ورزشی
  • و …

و … رو دارن که مسافرهای هتل کاملا احساس آرامش و راحتی داشته باشن. این هتل فضای صمیمی و دوستانه‌ای داره که یکی دیگه از مزیت‌های اون به حساب میاد. در خصوص ویوی این اتاق‌ها باید بدونید که همگی مشرف به حیاط هتل و فضای خارجی اون هستن. این اتاق‌ها با فضایی دلباز، سنتی و پر از امکانات رفاهی خاطره‌ای به یاد موندنی رو برای شما و اطرافیانتون رقم میزنن.

رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان + بیشتر بدانید

رزرو آنلاین اتاق‌های هتل کاروانیکا

رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان، در حال حاضر به لطف وجود هتل کاروانیکا به شدت در وقت و زمان شما صرفه جویی می‌کنه. اگر قصد مسافرت به شهر کرمان رو دارید، پس باید یک محل برای اقامت خودتون هم رزرو کنید که بهترین امکانات رفاهی رو در اختیارتون قرار بده. در حال حاضر هتل کاروانیکا این امکان رو در اختیار مسافرهایی که به شهر کرمان سفر می‌کنن داده که بتونن محل اقامتشون رو قبل از اقدام به سفر به شکل اینترنتی رزرو کنن. رزرو آنلاین هتل سنتی کاروانیکا در کرمان باعث میشه که هم وقتتون رو برای پیدا کردن اتاق، بعد از رسیدن به شهر کرمان تلف نکنید، هم بتونید تو هتلی اقامت داشته باشید که موقعیت جغرافیایی به شدت خوبی رو داره.  با این حال مسافرها و گردشگرها این امکان رو دارن تا از طریق وبسایت کاروانیکا، مگاگشت و … اقدام به رزرو اتاق تو این هتل سنتی کنن.

مزیت رزرو اینترنتی هتل سنتی کاروانیکا در کرمان

به صورت کلی رزرو آنلاین می‌تونه مزیت‌های خیلی زیادی رو تو زمینه سفر برای گردشگرها داشته باشه. مهم‌ترین ویژگی‌های رزرو اینترنتی اتاق در هتل کاروانیکا رو می‌تونیم در دو عنوان برای شما بیان کنیم.

  • رزرو آسون اتاق در روزهای شلوغ و پر رفت و آمد
  • آشنایی کامل با خدمات و امکانات هتل

در خصوص رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان، این دو مورد می‌تونن برای هر مسافر به شدت مهم و کاربردی باشن. همچنین شما می‌تونید به راحتی با رزرو اینترنتی اتاق هتل کاروانیکا نظرات مهمون‌ها و مسافرهایی که قبلا تو این هتل اقامت داشتن رو بخونید و از خدمات و امکانات خوب و مجهز هتل کاروانیکا مطمئن بشید.

رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان + رزرو آسون هتل

کافه و رستوران هتل کاروانیکا

بعد از اینکه اقدام به رزرو آنلاین هتل سنتی کاروانیکا در کرمان کردید، می‌تونید از رستوران مجلل این هتل برای سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی استفاده کنید و لذت ببرید. فضای تاریخی و معماری سنتی این رستوران اون رو خیلی خاص کرده و هر بیننده‌ای را مجذوب خودش میکنه. این رستوران از ماهرترین سرآشپزها برخورداره؛ همچنین پرسنل مهمون‌نواز هتل و رستوران به بهترین شکل ازتون میزبانی میکنن که در مجموع تجربه‌ای لذت‌بخش براتون فراهم میشه. علاوه بر همه‌ی این‌ها هتل کاروانیکا یک کافی شاپ دلنشین برای مهمون‌های خودش مهیا کرده تا توی یک فضای دنج از بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها لذت ببرن. تماشای هنر معماری اصیل ایرانی توی هرجای این هتل اون رو از بقیه‌ی هتل‌ها متمایز کرده. برای تمام سلیقه‌ها فضاهای باز، دنج و اختصاصی در نظر گرفته شده تا با منوی متنوع کافه لذیذترین خوراکی‌ها سرو بشه و ساعات خوشی رقم بخوره.

رزرو آنلاین هتل سنتی در کرمان + رزرو اینترنتی هتل

کلام آخر

تو این مقاله درباره رزرو آنلاین هتل سنتی کاروانیکا در کرمان سعی کردیم تا بهترین و کاربردی‌ترین اطلاعات رو به شما بدیم. به عنوان حرف پایانی تو این مقاله، رزرو اینترنتی اتاق در هتل کاروانیکا باعث میشه تا هر مسافری که به این شکل اقدام به رزرو میکنه بتونه برنامه ریزی بهتری برای سفر خودش به شهر کرمان رو داشته باشه. همچنین بعد از رزرو از اقامتی پر از حس و حال خوب تو هتل کاروانیکا لذت ببره.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *