هتل سنتی و مجهز در کرمان

تو این مقاله یک هتل سنتی و مجهز در کرمان رو بهتون معرفی می‌کنم و همچنین با خدماتی که این هتل ارائه میده آشنا میشیم.

هتل سنتی و مجهز در کرمان باید علاوه بر خدماتی که به مسافرها ارائه میده از بافت تاریخی و معماری سنتی چشم نوازی هم برخوردار باشه. هتل کاروانیکا یک هتل سنتی و معروفه که بنای اصلی اون توی بافت قدیمی شهر کرمان حدود 200 سال پیش ساخته شد که در سال‌های بعد به کاروانسرای مهمی تبدیل شد. اما چیزی که از این بنا باقی موند معماری و طراحی بی‌نظیر اونه که هر بیننده‌ای رو مجذوب خودش میکنه. توی سال‌های اخیر این مکان به بنایی متروکه تبدیل شده بود که با همت گروه هلدینگ بین المللی هتلداری و گردشگری رکسان مرمت شد و به یک هتل سنتی خارق العاده تو ایران تبدیل شد. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب، خدمات و ویژگی‌های این هتل زیبا رو براتون بگم. اگر قصد اقامت توی یک هتل تاریخی با امکانات ویژه رو دارید همین حالا به وبسایت هتل کاروانیکا برید و اتاق خودتون رو رزرو کنید.

هتل سنتی و مجهز در کرمان - هنل کاروانیکا

اتاق‌های هتل سنتی کاروانیکا و امکانات اون‌ها

اتاق‌های این هتل فضایی دلنشین دارن که همگی مشرف به حیاط هتل هستند و فضایی دوستانه و صمیمی رو برای مهمونا ایجاد میکنن. این هتل دوطبقه تمام امکانات لازم برای راحتی و آسایش مسافرهای خودش رو مهیا کرده تا خاطره‌ای فراموش نشدنی رو براتون رقم بزنه. این اتاق‌ها علاوه بر دکوراسیون و طراحی سنتی که دارن با وسایل سنتی خاصی هم برای مهمون‌های هتل آماده شدن. بعضی از امکاناتی که توی این اتاق‌ها هست می‌تونیم به فرش‌های دستباف ایرانی، اینترنت پرسرعت رایگان، بوفه صبحانه رایگان، تخت‌خواب‌های مجزا و راحت، تلویزیون‌های مدرن، روم سرویس 24 ساعته و … اشاره کنیم.

در مورد هتل سنتی و مجهز در کرمان، باید بدونید که این هتل، اتاق‌های اختصاصی هم داره که امکانات ویژه‌ای به مسافرها ارائه میده. برای آگاهی از اطلاعات دقیق این اتاق‌ها کافیه به وبسایت هتل کاروانیکا برید و توی قسمت اتاق‌ها انواع این سوئیت‌های خاص رو با امکانات ویژه ببینید. بعضی از این اتاق‌ها به صورت زیر هستند:

  • سرای مشتاق دو تخته دبل
  • سوئیت بی بی خاتون (رویال)
  • سوئیت لاله خاتون (امپریال)
  • سرای مشتاق دو تخته توئین
  • سوئیت گنجعلی خان
  • و …

هلدینگ هتلداری و گردشگری رکسان تمام تلاش خودش رو کرده تا این هتل رو به بهترین شکل ممکن بسازه و بهترین خدمات اقامتی رو در اختیار شما قرار بده.

هتل سنتی و مجهز در کرمان - اقامت در هتل کاروانیکا

رستوران مجلل هتل کاروانیکا

در رابطه با هتل سنتی و مجهز در کرمان باید بدونید که این هتل از یک رستوران شیک و مجلل هم برخورداره که توی یک فضای خاص با معماری سنتی می‌تونین از غذاهای اصیل ایرانی و خارجی لذت ببرید. پرسنل با تجربه‌ی این رستوران به بهترین شکل ازتون پذیرایی میکنه و لذیذترین غذاها زیر نظر آشپزهای ماهر براتون آماده میشه. اگر برای سفر به این هتل تصمیم‌تون قطعی شد بهتون پیشنهاد میدم به هیچ وجه تجربه غذاخوردن تو این رستوران سنتی رو از دست ندین.

کافی شاپ کاروانیکا

هتل سنتی و مجهز در کرمان یعنی همون هتل کاروانیکا، کافی شاپ شیکی رو هم برای مسافرهای خودش در نظر گرفته تا تو یک فضای خاص بتونن با تماشای معماری زیبای فضای کافه، از نوشیدنی یا خوراکی خودشون لذت ببرن. این کافی شاپ با یک منوی متنوع، سفارش‌های شما رو از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد گرفته تا خوراکی‌ها و وعده‌های سبک، براتون آماده میکنه. به صورت کلی اگه بخوام بگم، در تمامی فضاهای این هتل و در هر گوشه و کنارش خاطره‌ای به یاد موندنی براتون رقم میخوره.

هتل سنتی و مجهز در کرمان + رزرو آنلاین اتاق در هتل

موقعیت مکانی هتل کاروانیکا

یکی از امتیازات یک هتل خوب موقعیت مکانی اون هست، به طوری که توی حاشیه شهر نباشه و مشکلات حمل و نقل رو برای مسافرها به وجود نیاره. بهتره که بدونید هتل کاروانیکا توی مرکز شهر ساخته شده و تا بازار اصلی شهر فاصله‌ای چند قدمی داره. همچنین به بقیه‌ی مناطق دیدنی و گردشگری شهر هم نزدیکه. پس همین حالا با خیال راحت اتاق دلخواه خودتون رو از طریق وب‌سایت ما رزرو کنید تا تجربه‌ای بی‌نظیر برای خودتون و عزیزان‌تون رقم بزنید.

اقامت در هتل کاروانیکا

توی این مقاله در خصوص هتل سنتی و مجهز در کرمان برای شما توضیح دادیم. هتل کاروانیکا یکی از بهترین هتل‌های سنتی ایران هست که توی شهر تاریخی کرمان وجود داره. با اقامت تو این هتل لحظه‌هایی به یاد موندنی رو میتونید برای خودتون به وجود بیارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق به وبسایت هتل کاروانیکا سر بزنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *