عمارت بادگیر و برج ساعت بوتیک هتل کاروانیکا

محبوب ‌ترین اتاق‌ های هتل کاروانیکا از نظر مهمانان

محبوب‌ترین اتاق‌های هتل کاروانیکا از نظر مهمانان، اتاق‌های دابل (Double) و توئین (Twin) هستند. اتاق‌هایی فوق‌العاده راحت و صمیمی با تمامی امکانات اقامتی و رفاهی. اتاق‌های دابل و توئین این هتل تاریخی، دربرگیرنده‌ی یک تخت دو نفره بزرگ برای اتاق‌های دابل و دو تخت تک نفره برای اتاق‌های توئین است. از دیگر امکانات می‌توان به مینی‌بار و یخچال، مبلمان، میز آرایش، روم‌سرویس 24 ساعته، تلویزیون و … اشاره کرد.

اتاق‌های بوتیک هتل کاروانیکا دارای چه امکاناتی هستند؟

حمام
مینی‌بار و یخچال
بالکن
مبلمان
آباژور
چای‌ساز
رخت‌آویز
کمد لباس
میز آرایش
تلویزیون
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
تخت‌خواب‌های راحت و استاندارد
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه مطبوع
همراه با صبحانه

محبوب‌ترین اتاق‌های بوتیک هتل کاروانیکا کدام هستند؟

اتاق‌های سرای مشتاق دوتخته توئین و سرای مشتاق دو نفره دابل از محبوب‌ترین اتاق‌های بوتیک هتل کاروانیکا به شمار می‌رود.

چگونه می‌توان برای رزرو اتاق بوتیک هتل کاروانیکا اقدام کرد؟

با ورود به سایت کاروانیکا و کلیک روی دکمه “رزرو کنید” می‌توانید در سریع‌ترین زمان اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. با درج تاریخ اقامت و تعداد نفرات، همه اتاق‌های در دسترس بوتیک هتل کاروانیکا برای شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره 32260001-034 و 32260002-034 اتاق خود را رزرو کنید.
مزیت رزرو از سایت بوتیک هتل کاروانیکا، بهره‌مندی از تخفیف‌های فوق‌العاده جذاب است.

معرفی کلی اتاق های بوتیک هتل کاروانیکا

هر یک از حجره‌های بوتیک هتل کاروانیکا، پرچم‌دار اتاقی ایرانی است با چیدمانی الهام گرفته از دوران نئوکلاسیک قرن 18. استفاده از متریال‌هایی ساخته شده از چوب راش که گرما و صمیمیت و راحتی بی‌نظیری به فضای هر یک از اتاق‌ها می‌بخشند. همراه با شیشه‌های رنگی که با طلوع هر صبح، اتاق‌ها را لب‌ریز از رویا و رنگین‌کمان می‌سازند.

هر یک از 57 اتاق هتل کاروانیکا از تمامی امکانات اقامتی و رفاهی برخوردارند زیرا هدف ما رقم زدن تجربه‌ای بی‌نظیر و تکرار نشدنی برای شماست.

معرفی کلی اتاق های بوتیک هتل کاروانیکا

ویژگی های محبوب ترین اتاق‌ های هتل کاروانیکا کرمان

  • حمام
  • مینی‌بار و یخچال
  • بالکن
  • مبلمان
  • آباژور
  • چای‌ساز
  • رخت‌آویز
  • کمد لباس
  • میز آرایش
  • تلویزیون
  • روم سرویس 24 ساعته
  • صندوق امانات
  • تخت‌خواب‌های راحت و استاندارد
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • سیستم تهویه مطبوع
  • همراه با سرو صبحانه

داستان محبوبترین اتاق‌های هتل کاروانیکا

در بزرگ‌ترین کاروانسرای دو طبقه‌ی ایران؛ محبوب‌ترین اتاق‌های هتل کاروانیکا روایتگر زیباترین قصه‌ها هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در قالب این بنای ارزشمند، حافظ هویت اصیل ایرانی است. اتاق سنتی Double  و سرای مشتاق Double و Twin، محبوب‌ترین اتاق‌های بوتیک هتل کاروانیکا کرمان، هر یک داستان خود را دارند با این وجه تسمیه که راوی، کاروانسرای وکیل کرمان است با تاریخی بیش از 150 سال.

اتاق سنتی دو تخته دبل + محبوب ترین اتاق هتل کاروانیکا

 در هتل بوتیک کاروانسرای کرمان، صبحگاهان، سرمستی با رقص رنگین‌کمان نورها همراه با نسیمی خنک پذیرای شماست و شبانگاهان را در حیاط کاروانیکا با نوشیدنی گوارا به آرامش سپری خواهید کرد.

اتاقی با طراحی و چیدمان سنتی و امکاناتی مدرن که فضایی زیبا و باشکوه را در این حجره‌ی ویژه ایجاد کرده است. دکوراسیون داخلی این اتاق به شیوه‌ای است که فضایی راحت همراه با احساسی خوشایند را برایتان به همراه خواهد داشت. در این اتاق زیبا از یک تخت دبل فوق‌العاده راحت همراه با خدمات و ویژگی‌هایی نظیر حمام، مینی‌بار و یخچال، مبلمان، کمد لباس، میز آرایش، TV، روم سرویس 24 ساعته و …

برای رزرو بهترین اتاق هتل کاروانیکا، می‌توانید با ورود به بخش رزرو کنید! اتاق موردنظر را به ساده‌ترین روش و در کم‌ترین زمان رزرو کنید.

سرای مشتاق دو نفره دبل + محبوبترین اتاق هتل کاروانیکا کرمان

می‌توان در هر کنج‌اش نظاره‌گر ردی از تاریخ بود. تصور کنید روی صندلی بنشینید که خود وام‌دار بخشی از انقلاب هنری است و چشم بدوزید به حیاط کاروانسرایی که زمانی آمدورفت‌های بسیاری داشت و مرکز اخبار شهر بود. داستان‌ها می‌توان به تصویر کشید. اقامت در اتاق سرای مشتاق بوتیک هتل کاروانیکا به زیبایی رویا و به شیرینی واقعیت است.

از جمله خدمات و امکاناتی که علاوه بر اقامت راحت و دل‌انگیز در این هتل تجربه خواهید کرد عبارتند از حمام، مینی‌بار و یخچال، مبلمان، کمد لباس، میز آرایش، TV، روم سرویس 24 ساعته و …  . اندازه این اتاق سرای مشتاق دو تخته دبل، 31 متر است.

برای رزرو بهترین اتاق هتل کاروانیکا، می‌توانید با رزرواسیون هتل تماس گرفته و اتاق موردنظر خود را سریع‌ترین زمان ممکن رزرو کنید.

سرای مشتاق دو نفره دبل + محبوبترین اتاق هتل کاروانیکا کرمان

سرای مشتاق دو تخته توئین + محبوب ترین اتاق کاروانسرای وکیل کرمان

با چشمک ستاره‌ها و رقص نورها میان شیشه‌های لوستر قدیمی سقف گنبدی این اتاق، شاهد شکوه برآمده از 150 سال تاریخ خواهید بود. در سرای مشتاق دو تخته توئین هتل کاروانیکا کرمان، ارمغان حضورتان، راحت و آسودگی خواهد بود. اتاقی زیبا و ایرانی با دو تخت یک نفره همراه با چیدمانی کاربردی که راحتی استفاده از این اتاق را چند برابر کرده است.

آنچه برای اقامت شما در این حجره‌ی زیبا فراهم شده شامل حمام، مینی‌بار و یخچال، مبلمان، کمد لباس، میز آرایش، TV، روم سرویس 24 ساعته و … هستند.

این اتاق زیبا با 32 متر مساحت محیطی مطلوب و خواستنی را برای اقامت شما به وجود آورده که این مزیتش را مدیون نوع چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن است.

نحوه رزرو محبوب ‌ترین اتاق بوتیک هتل کاروانیکا

برای رزرو بهترین اتاق هتل کاروانیکا، می‌توانید به دو روش اقدام کنید. وارد سایت بوتیک هتل کاروانیکا شده و به صورت آنلاین اتاق محبوب خود را رزرو کنید و یا با همکاران ما در بخش رزرواسیون کاروانیکا تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

نحوه رزرو محبوب ‌ترین اتاق بوتیک هتل کاروانیکا

بوتیک هتل کاروانیکا کرمان، اقامتی میان خیال و واقعیت

بوتیک هتل کاروانیکا (کاروانسرای وکیل) کرمان، راوی حکایت‌هایی دیرینه با قدمتی بیش از 150 است که مشتاقان را به ضیافت تاریخ خواهد برد. یکی از بزرگ‌ترین کاروانسراهای دو طبقه‌ی جهان با معماری شگفت‌انگیز و تماشایی و فضایی مسحور کننده که اقامتی خوش و تکرار نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

هر حجره آذینی است از زیبایی شهری کهن که هر گوشه‌اش چشم‌‌اندازی شکوه‌مند از تاریخ دارد. نمایش اصالت ایرانی از آجرکاری‌ها، کاشی‌کاری‌ها و گچ‌بری‌ها گرفته تا چیدمان هر یک از اتاق‌ها که ماه‌عسل‌اش تجربه‌ای آمیخته از لذت و آرامش است. بوتیک هتل کاروانیکا، نگینی درخشان در مجموعه گنجعلی خان کرمان با در ورودی اختصاصی به بازار وکیل، آماده پذیرایی و ارائه خدمات منحصربه‌فرد اقامتی و تفریحی به مهمانان عزیز است.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *